  • Data: 2010-10-08 17:36:51
    Temat: Re: Wzmacniacz GSM w domu
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-07 21:27, janusz_kk1 pisze:

    > Wiesz że gdzieś dzwoniło tylko nie wiesz gdzie.
    > Anteny owszem ale cały zysk straci się na kablu, niestety przy tych
    > częstotliwościach kable już dają dość duże tłumienie i bez wzmacniacza
    > sie nie obejdzie.

    No używałem taki "dzwonek" w praktyce w domu jednorodzinnym, w którym
    zasięg na pół kreski był wyłącznie po wystawieniu ręki za okno. Za to na
    dachu zasięg full. Po zastosowaniu zestawu typu yagi 16-el nacelowanej
    na najbliższy BTS 900MHz, 12 metrów kabla H500 i wykonanej z tego samego
    kabla anteny 5x1/2fali umieszczonej poziomo w rogu sufitu, zasięg w domu
    w granicach od 1 do 3 kresek (z pięciu). Rozmowy bez zakłóceń.

    Więc chyba jednak nie tylko dzwoniło...

    Oczywiście warunkiem powodzenia jest wystarczająco silny sygnał na
    zewnątrz, w miejscu zamocowania anteny zewnętrznej (koniecznie kierunkowej).

    Pozdrawiam,
    Paweł