  • Data: 2011-03-11 05:49:05
    Temat: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:
    > Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    o.googlegroups.com...

    > Gdyby tego nie uwzglednil, lub mialoby to istotne znaczenie to krzywa
    > bylaby zbyt niska a w zwiazku z tym nie uzyskaby obliczeniowej temp.
    > Jezeli nie ma kompensacji temp. wewnetrznej to jak drut temp.
    > wewnatrz by spadala.
    >
    > To ile styropianu masz na glifach, ze wyjdzie kolejnych kilka stow
    > roznicy?

    daj spokój burzysz jego mały świat...

    najgorsze jest jak ktoś ma swoja wizję, czytałem teraz książkę "uśmiech Pol
    Pota" jak sobie ktoś coś zafiksuje w głowie to nawet potrafi zabijać byle
    jego było na wierzchu.

    No i całkowicie pominął że obliczenia zrobiłem dla 20cm styropianu a nie dla
    standardowych 15cm :)