  • Data: 2011-03-11 10:52:28
    Temat: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Mar, 06:49, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > najgorsze jest jak kto ma swoja wizj , czyta em teraz ksi k "u miech Pol
    > Pota" jak sobie kto co zafiksuje w g owie to nawet potrafi zabija byle
    > jego by o na wierzchu.

    No i wlasnie Ty to robisz - mimo chlodniejszej sciany nadal twierdzisz
    ze jest lepsza :D

    Jezeli obie sciany wygladaja po zrobieniu dokladnie tak samo, koszt
    przyjmijmy ze jest podobny, choc ja obstawiam ze jednak 2W jest tansza
    - mnie kosztowala 60 pln / m2 porotherm + 16 pln styropian (wtedy byl
    po 80pln/m3) + 30 pln robocizna za polozenie i obklejenie = 106 pln.
    Plus z dycha za siatke i klej = 116. Styro teraz zdrozal do 130 czyli
    trzeba jeszcze dolozyc dyszke = 126 pln. Za to porotherm troche
    stanial i mozna go dorwac w granicy 50 pln / m2. Wiec suma = 116 pln.

    Pokazalismy tez ze 2W jest cieplejsza (sam tez to pokazales, choc
    chyba nie wiesz jak sie wlacza mostki w OZC - oprocz samego "wlacz"
    musisz kolego wybrac z listy konkretne mostki dla wykonywanej sciany).

    To jaki dla Ciebie jest ten najwazniejszy argument, ktory mimo
    wszystko ma nas przekonac do sciany 1W, skoro wszystko inne przemawia
    za 2W ? :)

    Ja wiem jaki.. Ty masz taka sciane :D

    BTW. Jezeli uwazasz ze jestem takim mega fanem 2W to sie mylisz - dla
    mnie najlepsza sciana jest sciana 3W. Ale niestety najdrozsza.
    pozdr.

    --
    Adam