  • Data: 2011-03-17 10:07:48
    Temat: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Mar, 10:56, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Ale porównuj dla tych samych obrysów zewnetrznych budynku. Bo tak to troche
    > manipulujesz.

    Ale czemu niby ? To wszystko jest w zakresie tolerancji i zaden nadzor
    sie nie doczepi.

    > Jak porotherm 44 czy ytong 36,5 zlicujesz z zewnetrznym licem fundamentu
    > zachowujac wymiary zgodnie z projektem to ok. Jeskli jednak na tym samym
    > fundamencie postawisz silke i zlicujesz z zewnetrznym licem fundamentu +
    > dodatkowo dasz ze 30cm styro(tyl;e podobno juz niektórzy daja;)) to
    > przyblizysz sie o te 30 cm do sasiada i klopot gotowy.

    Nie 30, tylko 20. Margines bledu. Drobnostka :) Mi w PINB przy
    odbiorze gosc zmierzyl linijka najpierw jakas odleglosc w projekcie
    zagospodarowania, a potem na mapce powykonawczej od geodety i
    stwierdzil ze jest roznica jednego METRA :D Ale machnal reka i
    powiedzial ze to sie miesci w granicy bledu :D

    Pozatym jezeli tak chcesz liczyc to tak czy siak w przypadku 2W
    potrzeba mniejszego fundamentu.

    > Dziwna matematyka. Ytong ma 36,5 cm grubosci a twoja sciana 25 porotherm+
    > jesli dobrze pamietam 25cm styro.
    > Jesli ze swoimi 50cm jestes  "do przodu" w stosunku do 36,5 ytonga to ja sie
    > innej matematyki uczylem chyba

    Liczy sie warstwa konstrukcyjna. Styro nie potrzebuje fundamentu.

    >  U Ciebie moze pare "tysi" do przodu bo masz sciany piwniczne. Ci bez piwnic
    > potrzebuja zaledwie kilka warstw bloczków betonowych  wiec tu róznica pare
    > "tysi" nie wyjdzie.

    No ja mam 21 warstw, a ci co nie maja piwnicy - jakies 10. Roznica
    wyjdzie polowe "tysi" ;)
    pozdr.

    --
    Adam