  • Data: 2011-03-21 23:31:49
    Temat: Re: YTONG - kontar - STYROPIAN
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:3eca412a-38d0-47f9-a79f-4b5a23a07063@w6g2000vbo
    .googlegroups.com...

    > Szloby sie klocic - porothermu 44 wychodzi 16szt. na m2, porothermu 25
    > - tylko 10szt. Czyli murarz murujac z porothermu 44 zrobi to 60%
    > wolniej niz z porothermu 25 (bo waga pustaka 44 jest chyba tez
    > wyzsza). Zaoszczedzony czas to akurat przyklejenie styro.

    Dla mnie to oczywiste, zaprawe naklada sie doslownie lopata a cieplej
    zaprawy nawet nie miesza sie w betoniarce. Wystarczy zalac woda. Skoro Ci
    sie nie zgadza to ja Cie nie przekonam. :-)

    > Tzn? Na styro tez mozesz przykleic plytki klinkierowe, zamocowac
    > drewno. Inaczej spytam - jaka masz elewacje i co dokladnie w niej nie
    > moznaby bylo zastosowac w 2W ? Bo teoretyzowac to sobie mozemy a i tak
    > kazdy wali tynk i na tym sie konczy :)

    Ja pomaluja niemal wieczna farba silikonowa tynk po 12zl/m^2.

    > Juz M sprostowal :)

    No to policz powierzchnie styku, wiekszosc to powietrze. Dla Ytongu tez
    policz.

    > Rotfl! Rownie dobrze mozesz powiedziec ze wada sciany 1W jest to ze
    > zostaje 10 palet materialu bo ktos zle obliczyl. Mi styro ktory zostal
    > (kilka plyt) wykorzystalem akurat do ocieplenia stropu za przedscianka
    > na poddaszu.

    No zaraz. Dla czego ktos zle obliczyl? Domy sa rozne a mi styropianu ze
    scian nie zostalo w ogole.

    > Naprawde na sile szukasz tych argumentow :-) Wszystko kupujesz razem
    > ze styropianem za jednym zamachem. A gdyby zabraklo to kazda hurtownia
    > ma to na stanie.

    Nie rozumiem. Jakich argumentow na sile? Dyskutujesz z faktami? Nic z tych
    rzeczy nie kupowalem, nawet nie wiem jak wygladaja. Co mi po tym ze sa w
    kazdej hurtowni? W hurtowniach sa tez telewizory, ale ich na budowie tez nie
    potrzebowalem. Liczysz budowe tylko w matriale to powodzenia.

    > Podsumowujac drugi raz - 1W jest lepsza do odbijania o nia pilka! ;)

    Dobra, nie bede dyskutowal w konwencji ratowania swiata przed sciana 1W.
    Opisalem roznice. Dla Ciebie bez znaczenia, bo styropian sam sie policzy,
    listwy, siatki i kleje tez. Do tego sam sie przywiezie a ew. zwroty tez same
    wroca do hurtowni, no i same wejda na sciane albo murarz od razu co warstwe
    przykleja ten styropian razem z pustakami i wykancza klejem. Dyskredytujesz
    oczywiste roznice bo Ty masz czas na budowanie, siedzenie na budowie,
    podawanie styropianu i pilnowanie zeby cieli tak by nie bylo odpadow a i
    przyklejali na ramke a nie jak wiekszosc swiata na placki. Nie przyjmujesz
    do wiadomosci, ze nie kazdy zyje jak Ty i czas jest dla nich wazny. No coz,
    tym milym akcentem chyba pozwole sobie zakonczyc ten watek, bo nic nowego
    nie dopisze a przekonywac tez nikogo nie potrzebuje.

    Pozdro.. TK