  • Data: 2010-12-29 09:16:18
    Temat: Re: Z czego sciana?
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek" <e...@v...pl> wrote in message news:ifesva$9f$1@news.onet.pl...

    > wszytskie (...)pory (...)thermy z fliny jako podstawowego materiału sa
    > do bani
    > beton komorkowy jest naprawde dobrym wyborem

    To prawda. Żadne porothermy, maxy czy inne świństwa. Jest to przyczynek do
    wiania z gniazdek, wiania w samym murze, przewiewania pionowymi zamkami,
    brak pionowej spoiny uszczelniającej, przemarza w rogach domu, bo przewodzi
    zimno dużo mocniej niż beton komórkowy. Ale najgorsze jest przewiewanie
    wiaterkiem, który się wciśnie w każdą dziurę. I tak nie ominie
    podmurowywanie pod oknami z ytonga, szczyty, końcówki wykuszy też z czegoś
    ciepłego. Porotherm to przyczynek do wielkiej fuszerki budowlanej. Sam mam
    to gówno i odradzam każdemu.