    From: Dżejm <n...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Z czego zrobić izolację dźwiękową?
    Date: Sun, 10 Jan 2010 21:42:40 +0100

    > Sąsiad zakupił kino domowe.[...]

    Witam. Ja tylko powiem jedną rzecz na podstawie swojego niewielkiego
    doświadczenia: lekkie materiały g***no dają.
    Kupiłem kiedyś kilka arkuszy różnych "pianek akustycznych" z allegro.
    Wykleiłem nimi kompa. Rezultat: ZERO. Potem próbowałem go obłożyć na różne
    sposoby łącznie z wyłożeniem ściany przy wylotach żeby dzwięk się nie
    odbijał tylko rozpraszał i w końcu doszedłem do wniosku, że to coś nie ma
    ŻADNYCH właściwości akustycznych. Co z tego, że ma trylion "dołków" jak
    dzwięk przechodzi przez to jak neutrina Ziemię ;). Strata kasy.
    A pod płytę GK podobno dobrze wstawić ... drugą płytę GK. Podobno trzy
    warstwy plus wata pomiędzy nimi zapewnia dobre rezultaty.

    pozdro