    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Z szacunkiem i rezerwą
    <8...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <b...@g...com>
    <f...@g...com>
    <20200825091412.19049120@mateusz>
    <a...@g...com>
    Date: Wed, 26 Aug 2020 00:16:12 +0200

    Pan Kadar Oszmanski napisał:

    > Bardziej bym się obawiał wszelkiego robactwa. Nie wiem jak to zrobili
    > ale tu raczej tego nie ma. Jeśli coś przychodzi to z zewnątrz. Jedynego
    > gryzonia jakiego widziałem to pod maską silnika obok silnika uwił sobie
    > gniazdo. Dlaczego właśnie to miejsce wybrał nie wiem.

    U mnie gniazdek nie wiją, ale jakiś myszor regularnie robi sobie piknik
    pod maską mojego samochodu. Targa ze sobą kawałek chleba po to, by go
    skonsumować na akumulatorze. Już kilka razy przy sprawdzaniu poziomu
    oleju zobaczyłem tam okruszki albo niedojedzoną skórkę. Zawsze w tym
    samym miejscu. Co ciekawe, w poprzednim samochodzie było tak samo.
    Ten mam już ponad dwa lata, a myszy przecież tyle nie zyją.

    --
    Jarek