  • Data: 2020-08-27 16:20:30
    Temat: Re: Z szacunkiem i rezerwą
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-26 22:41, Kadar Oszmanski pisze:

    > Nie ale chyba byłby problem z gliną. Obawiam się, że przy tych
    > temperaturach żadna glina nie powstanie. W dodatku tu są same
    > skały nawet "ziemia" w której rosną oliwki, migdały, figi wygląda
    > jak sproszkowana skała i olbrzymia ilość na każdym polu łupków
    > skalnych.

    Ja się kiedyś zastanawiałem nad tynkami z gliny. Zaleta taka, że jak Ci
    się ściana nie spodoba to możesz skuć, sproszkować i jeszcze raz
    rozrobić glinę ze ściany na zaprawę tynkową.

    Poza tym sproszkowaną glinę do rozrabiania można kupić -
    <http://santerra.pl/produkty/>

    A zapytałem ciebie o te tynki, bo to właśnie w krajach
    śródziemnomorskich można spotkać budynki otynkowane gliną -

    <http://www.tynki.info.pl/realizacje/tynki-gliniane-
    trwale-i-naturalne/>
    <http://zdrowetynki.pl/nasze-realizacje/>
    <https://muratordom.pl/wnetrza/prace-wykonczeniowe/n
    owoczesne-tynki-gliniane-na-jakie-sciany-aa-bet5-BT8
    f-YMAu.html>

    --
    http://www.krystek.art.pl/