  • Data: 2020-08-28 16:25:51
    Temat: Re: Z szacunkiem i rezerwą
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 27 sierpnia 2020 o 16:20:32 UTC+2 Krystek napisał(a):
    W starych (i na starych) domach, bo o takich tu mówimy,
    widziałem różny badziew. Niektóre zaprawy może nawet lekko
    przypominają glinę ale raczej to glina nie jest. Może gdzieś na
    północy Hiszpanii są pokłady gliny (tam jest wilgotno i ciągle)
    pada ale w tej części, nie sądzę. Kiedyś ktoś na grupie pytał
    o mocowanie dachówek na zaprawę. To właśnie coś co by
    przypominało glinę ale jak powiedziałem glina to nie jest.
    Taka glina no ścianie sama w sobie to zbyt ładna nie będzie
    a jeśli ją pomalujesz to czy będzie się nadawała do powtórnej
    przeróbki?
    K.