  • Data: 2020-08-26 11:54:54
    Temat: Re: Z szacunkiem i rezerwą
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 26 sierpnia 2020 o 00:16:15 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > U mnie gniazdek nie wiją, ale jakiś myszor regularnie robi sobie piknik
    > pod maską mojego samochodu. Targa ze sobą kawałek chleba po to, by go
    > skonsumować na akumulatorze. Już kilka razy przy sprawdzaniu poziomu
    > oleju zobaczyłem tam okruszki albo niedojedzoną skórkę. Zawsze w tym
    > samym miejscu. Co ciekawe, w poprzednim samochodzie było tak samo.
    > Ten mam już ponad dwa lata, a myszy przecież tyle nie zyją.

    Też coś podobnego miałem. Gdy otworzyłem maskę zobaczyłem coś wielkości
    małego szczura. Szczur na pewno to nie był, myszy widziałem ale szczura
    żadnego. 2 razy wyrzuciłem gniazdo i od tamtej pory nie wprowadza się.
    Musiałem bo samochód używany a jak bym jechał to jeszcze pożar by się
    zrobił bo naściągał suchej trawy i to obok silnika.

    K.