  • Data: 2012-04-26 11:43:01
    Temat: Re: Za energię jak za złoto.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2012 11:31, Przesmiewca pisze:

    > On chyba nie uczyl sie na historii albo uwaza, ze ma takie zajebiste szczescie,

    Uczyłem się, i to ze zrozumieniem. W przeciwieństwie do was.

    > ze zyje w czasach bez przekretow i zmow. Ot w takiej utopii oderwanej od kart
    > historii.

    Och, pewnie że są przekręty i zmowy. Ale nie zawsze i wszędzie. I
    niekoniecznie w celu i w postaci objawianej wam przez wasze guru, Brata
    Bliźniaka Admirała. Ale cóż - ponoć ci, co nie stoją za Bratem
    Bliźniakiem stoją tam, gdzie stoi Sułtan Kosmitów. Bo tylko guru
    Jarosław jest jedynym źródłem Prawdy.