  • Data: 2009-05-19 21:56:25
    Temat: Re: Zabudowa GK - technologia
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4lojp4su04bp.19wqf321q3s1v.dlg@40tude.net...

    > 5) Całą konstrukcję można wykonać w inny sposób, tj. najpierw zrobić
    > wyższy
    > poziom na całości, a dopiero do niego przykręcać niższy. Zasada jest ta
    > sama jak na rysunku, tylko zamiast "strop" będzie "sufit podwieszany".
    > Górny profil UD30 przykręcamy kołkami molly w rozstawie co 60 cm.

    Czyli pierwszy wyzszy poziom mozemy przykrecic do sufitu
    http://dom.gazeta.pl/Ladny-Dom/51,61600,6230644.html
    ?i=9
    metalowymi plaskownikami z dziurami :-) (sorry nie znam tych nazw elementow,
    na jednorazowa robote moze nie bede musial sie uczyc), a do nich tj. profilu
    C przykrecic przez plyte profil U i dalej dol?

    Czekam na reszte rysunkow, wtedy wszystko mi sie pouklada, bo te sufity
    zbieracza kurzu i opisanego prze Ciebie powyzej beda dzielily mi
    pomieszczenie na jadalnie i kuchnie. Oba ze zbieraczem kurzu a po miedzy
    przejscie do garazu, kotlowni i spizarni z sufitem jaki opisales przy
    najmniej tak mysle, o ile szefowa nie postanowi inaczej. :-) Bardziej
    skomplikowanych form sie nie podejmuje. :-)
    Dzieki jeszcze raz.

    Pozdro.. TK