    From: RadekNet <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zabudowa rzutnika i ekranu
    Date: Sun, 8 Aug 2010 12:43:32 -0700 (PDT)

    On 4 Sie, 14:15, "Kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Z zakupe się nie spiesze więc spokojnie sobie coś wypatrzę.A czy Tv czy
    > projektor to się zobaczy. Maniakiem telwizji nie jestem więc super hiper
    > sprzętu nie potrzebuje(zreszta tvmaniacy tez nie potrzebuja to marketingowcy
    > im wmówili ze potrzebuja;)
    > Za zakupem projektorza przemawai fakt ze czasmi mógłbym go wykorzystac w
    > pracy do prezentacji.

    TV nie ogladam, wiec moze mam skrzywione spojzenie, ale niedawny zakup
    projektora to nasz domowy hit sezonu. Wyswietlam filmy na scianie 3x2,
    siedze w wygodnym fotelu (albo leze na kanapie) i nie tesknie za
    wyjsciem do kina ;)

    Jesli ktos musi ogladac TV to dokupilbym do tego maly telewizor do
    ogladania wiadomosci.

    Za projektor zaplacilem 180e lacznie z przesylka. Ekran to kremowa
    sciana. W mocno pochmurny dzien mozna ogladac bez zaslaniania okien,
    ale nie jest to komfortowe. Najlepiej kiedy za oknem ciemno lub okno
    zasloniete kotara. Plomien kominka nie przeszkadza. Dzwiek idzie ze
    zrodla (laptop) na glosniki 5:1 bo projektor jest mono.
    Wady: szumi, ale glosniki zagluszaja ;)

    --
    Radek Wrodarczyk