  • Data: 2012-01-18 11:42:32
    Temat: Re: Zabudowa szafy przesuwanej
    Od: "OLO" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ptoki <s...@g...com> napisał(a):

    > rozwiazan

    > a chomika

    > j=B1

    > =E6 klasyczna
    > nia
    > =E6 odkurzarz :)
    > ie nie duze
    > =B1=E6. Przy
    > =B1zania.
    > prowadnicy
    > b=EAd=B1 wisia=B3y

    > je
    > >
    > Zeby otworzyc trzeba stanac przed nimi a potem sie troche odsunac. A
    > jesli szafa jest wysoko to po prostu lapiesz za dol dzwi na wysokosci
> [...]

    Hm. NO wlasnie powiedzialem ze nawet te 3 cm roznicy robi mi... bo nawet
    prowadnice od standardowej szafy przesuwnej sa dla mnie za duze.
    Mam dokladnie 1,5x1,5x0,3m do zabudowy w formie dwoch drzwi zasuwanych.
    Bedzie to bok ubikacji. Opcja z otwieranymi drzwiami nie wchodzi bo za duzo
    miejsca zajmie otwieranie drzwi. Najlepszym rozwiazaniem byloby przesuwanie
    ich na prowadnichach (podwiesoznych u gory badz jezdzących na dole).
    Interesuje mnie rozwiazanie takie ktore zajmie mi jak namjmiej miejsca
    zbędnego, dlatego postanowilem robic to na tak cienkich plytach "drzwiowych"
    okolo powiedzmy 4 mm max. by nie zajmowaly niepotrzebnie miejsca.
    Ktos rzucil rozwiazanie harmonijki zwijanej do srodka. NIe wiem czy to mnei
    satysfakcjonuje poniewaz ona musi sie gdzies zwinąc a jak mowilem kazdy
    centymetr przestrzeni mi jst potrzebny ze wzgledu na wymiaary sprzetu ktory
    chce tam chowac.
    zobacze ta opcje w castoramie. jak bede przejazdem.

    Moze jakies inne rozwiazania?