  • Data: 2012-01-19 10:05:27
    Temat: Re: Zabudowa szafy przesuwanej
    Od: "OLO" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > To jak dasz normalne prowadnice to stracisz 3 cm i będziesz miał szafke
    > głęboka na 0,27m zamiast 0,3m
    > Na prawdę nie ma co kombinować

    Wstepnie sie skupilem na rozwiązaniu:
    http://www.sevroll.pl/portal/image-pl/download/katal
    og/232-239_KATALOG_SEVROLL_2010_Drzwi%20przesuwne%20
    z%20torem%20podw%C3%B3jnym%20z%20g%C3%B3rnym%20syste
    mem%20jezdnym%20%28podwieszane%29%20Horus.pdf

    Zastanawiam sie jedynie jakie zastosowac plyty do tych drzwi. Wyobrażałbym
    sobie dwa fragmenty 150cm wysokosci x 80 szerokosci wykonane z jakiegoś
    plexiglasu... ale nie wiem gdzie takiego czegos szukac i czy cos takiego
    znajdę wogole... Chyba w miarę sztywne będzie i nie za ciężkie do pzzesuwania...