    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zabudowa szafy przesuwanej
    Date: Wed, 18 Jan 2012 06:34:07 -0800 (PST)

    On Jan 18, 12:42 pm, "OLO" <p...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Hm. NO wlasnie powiedzialem ze nawet te 3 cm roznicy robi mi... bo nawet
    > prowadnice od standardowej szafy przesuwnej sa dla mnie za duze.
    > Mam dokladnie 1,5x1,5x0,3m do zabudowy w formie dwoch drzwi zasuwanych.
    > Bedzie to bok ubikacji. Opcja z otwieranymi drzwiami nie wchodzi bo za duzo
    > miejsca zajmie otwieranie drzwi. Najlepszym rozwiazaniem byloby przesuwanie
    > ich na prowadnichach (podwiesoznych u gory badz jezdzących na dole).
    > Interesuje mnie rozwiazanie takie ktore zajmie mi jak namjmiej miejsca
    > zbędnego, dlatego postanowilem robic to na tak cienkich plytach "drzwiowych"
> [...]
    Nic innego sensownego mi do glowy nie przychodzi.
    Jesli zrobisz z czegos cienkiego to sie bedzie wyginac i jak odkurzacz
    sie rurą oprze o dzwi to je wybrzuszy. Beda sie slabo przesuwac i
    rysowac przod plyty "tylnej".
    Jak zrobisz sztywne drzwi to rozpychajacy sie odkurzacz im krzywdy nie
    zrobi.
    Sklejka 6mm o rozmiarze 1x1 m nie tylko nie zawsze bedzie prosta ale i
    nie zawsze bedzie trzymac ksztalt pod naciskiem. A dodanie jej
    użebrowania spowoduje ze bedzie grubsza.
    Mozesz zajrzec w castoramie na systemy dzwi do szaf.
    http://www.valcomp.pl/index.php?set=meblowe
    herkules plus lub apollo to rodzaj drzwi "autobus ikarus" wiec moze
    beda akceptowalne. Tyle ze za zestaw zaplacisz jakies 150zl a i tak
    rozpychajacy sie odkurzacz bedzie je otwieral jesli nie dasz im
    mocowania na magnesach neodymowych.

    Blachy stalowej 1mm ci nie sugeruje bo trzeba by ja pomalowac albo
    okleic ale za to dosyc sztywna jest i w odpowiednich prowadnicach
    zdala by egzamin. Ale raczej trudno w warunkach domowych z niej
    uzyskac dobry rezultat.
    No, moze przesuwane drzwiczki z szyby 7mm byly by ok ale znowu szklo
    jest dosyc ciezkie i jak by sie stluklo to moze narobic krzywdy.