  • Data: 2010-07-26 05:22:39
    Temat: Re: Zabytkowa sieczkarnia ozdoba do ogrodu
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
    news:4c4d1784$0$17087$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    ia_ozdoba_do_ogrodu_kwietnik.html

    > Gdybym nadal miał działkę, to po remoncie znalazbym dla niej zajęcie -
    > przerabianie chwastów na sieczkę dobrą do kompostownika - zmalałaby
    > potrzebna objętość kompostownika, a także nawijanie się łodyg (łyko słabo
    > się rozkłada) na oś glebogryzarki. Znikłby problem z badylami słonecznika
    > i topinambura, pędy fasoli i grochu. Noże - być może są jeszcze do nabycia
    > w GS-ach.

    Daleko do tego Siewierza. Dorobić konstrukcję można, napęd elektryczny
    także. Ja mam sieczkarnię, ale jako moduł do maszyny Astra (Litwa) -
    uniwersalna maszyna wieloczynnościowa do gospodarstwa wiejskiego - piła
    tarczowa, strugarka-równiarka, młynek-śrutownik, szatkownica, sieczkarnia,
    szlifierka ostrzałka. Wspaniałe urządzenie dla: prac remontowych, dla
    pszczelarza - do budowy produkcji uli drewnianych, dla domowego szkutnika,
    dla hodowcy drobiu, kóz, owiec, królików, a nawet stada krów czy
    nierogacizny, a nawet przygotowywania paszy dla ryb roslinożernych, takich
    jak karp czy amur. Brakuje w tym zestawie łuszczarki do kukurydzy, ale były
    dostępne w Polsce firmy Robix, dałyby się zaadoptować.