  • Data: 2011-05-08 21:04:07
    Temat: Re: Zadziwiajace nowe metody budowania.
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:iq5or4$a9c$1@news.onet.pl...

    > Dla mnie w niczym.
    > Zbudowal bys sobie dom z pustakow a miedzy nimi dwa paski pianki? Rownie
    > dobrze moglo by jej tam wcale nie byc a elementem spajajacym bylby tynk.

    Maniek, widziales ty kiedys takie PRL-owskie "panele" zrobione z
    blachy i pianki?
    U mnie jest tego troche. Np. Buda dla psa czy zaslepka na okno w
    kurniku. I wiesz co? Stoi na sloncu, deszczu, sniegu, mrozie i nic.
    Nie kruszy sie nie rdzewieje. Sam bym byl tak nastawiony jak ty gdybym
    tego nie widzial.