  • Data: 2011-05-09 10:52:24
    Temat: Re: Zadziwiajace nowe metody budowania.
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.05.2011 23:33, Maniek4 wrote:
    > Mialem wlasne badania wyrywajac parapet montowany na piane. Uwierz mi, ze
    > "wyszedl" latwiej jak pustak na pelnej spoinie.

    No to znaczy ze nie potrafisz uzywac piany.. prawidlowo zamontowany na
    piane jest nie do zerwania bez zniszczenia, piana ma wytrzymalosc
    ~2kg/cm2, przy powierzchni parapetu sila zrywajaca wynosi kilka ton.
    Chyba ze ktos pozalowal piany lub nie popryskal woda powierzchni.

    Jedyny minus uzywania piany do budowania to jest brak pacy na spoinie.
    W takiej scianie prawie na pewno pojawia sie zarysowania, chyba ze komus
    sie uda zrobic mega stabilny fundament.
    Dodatkowo problem z zbrojeniami w spoinach, tutaj nie ma ich jak stosowac