  • Data: 2011-05-08 21:16:09
    Temat: Re: Zadziwiajace nowe metody budowania.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

    > Nie rozumiem Twojego toku myslenia.
    > Wiesz, ze do zamykania okien sluza klamki? Co to za stwierdzenia jakis
    > sillikon i klej w samolocie? Skoro piana zostala dopuszczona to
    > znaczy, ze spelnia wymagania, wiec nie wiem co probujesz udowodnic.
    > Pytanie, czy budowalbys sobie dom na pianke i po co?

    Budowałbym, jeśli by ta pianka była tańśza lub w tej samej cenie co zaprawa.

    To ty masz jakieś podświadome lęki przed zastosowaniem nowej technologii bo
    to pianka.

    > Wykuwalem juz pustak Porothermu murowany na ciepla zaprawe i wiem, ze
    > latwo to nie idzie. Trzeba sie dobrze natluc mlotkiem z za ucha by
    > taki pustak mozna bylo zdjac. Poza tym, piana nakladana jest w dwoch
    > paskach, wiec efekt konwekcji powietrza w dziurawej scianie moze
    > niestety zachodzic. Oderwanie pustaka sklejonego piana to raptem
    > podwazenie lyzka do opon. Co innego pelna spoina a co innego dwa
    > paski.
    to jest twoja opinia, osobista, nie poparta rzadnymi badaniami...

    powstaje pytanie czy spoina o wytrzymałości większej niż otaczający ja
    materiał ma techniczne uzasadnienie?

    Bo faktem jest że spoina z zaprawy klejowej Ytong jest mocniejsza od
    pustaka.