  • Data: 2011-05-09 09:14:55
    Temat: Re: Zadziwiajace nowe metody budowania.
    Od: Shaman <s...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08-05-2011 o 20:24:36 Przemek <olowek5-to tez.wp.pl>
    <niepotrzebne@to> napisał(a):

    > U?ytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > A ta pianka to pewnie jeszcze slabsza niz cienka spoina.
    ^^^^^^^^^^^
    Jednym słowem swoje przypuszczenia podnosisz do rangi faktów i na tej
    podstawie wysnuwasz wnioski i udzielasz rad. Będę o tym pamiętał w swoich
    wątkach.

    Zaś co do tego pianowego rozwiązania.. Byłem sceptyczny i gotowy wyśmiewać
    to rozwiązanie, ale na pewnej budowie pogadałem z gościem z Wienerbergera,
    który pomagał położyć pierwszą warstwę pustaków. Powiedział, że to jest
    bardzo mocny klej. Forma piany ma jedynie usprawnić sposób aplikacji.
    Próbowali to rozwalać kopniakami i trzymało lepiej niż spoina
    cieńkowarstwowa.

    Radziłbym więcej ufności w myśl techniczną i rozsądek inżynierów
    Wienerbergera. Na pewno nie stać ich na kompromitację i wprowadzenie do
    obrotu technologii typu totalny bubel.

    --
    PZDR
    Shaman