  • Data: 2011-05-09 18:06:36
    Temat: Re: Zadziwiajace nowe metody budowania.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shaman" <s...@o...com> napisał w wiadomości
    news:op.vu7i3juc4limig@sioux...
    Dnia 08-05-2011 o 22:59:53 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisa3 w wiadomo?ci

    >Każda techologia stawia pewne wymagania. Wystarczy się do nich stosować i
    >nie będą zachodzić żadne konwekcje.

    Jak chcesz sie stosowac do pustej w srodku sciany od fundamentu do wienca?

    >Odrywałeś takie pustaki czy tylko mędrkujesz? Rozmiawiałem z człowiekem,
    >który próbował to odrywać i twierdził, że trzyma mocniej niż cienka spoina
    >przy Porotherm Profi.

    Twardziel z tego czlowieka, naprawde oderwal pustak na zaprawe, czy tylko
    medrkowal?
    Fascynujace, ze nikt z Was nie ma kompletnie zadnych watpliwosci. Kto dzis
    pamieta faliste pokrycie dachowe Onduline - niby doskonale do krycia
    finalnego. Jak sie skonczylo? A moze hydraulicy pamietaja instalacje CO
    robione z klejonego PCV? Przeciez to tez bylo dopuszczone do stosowania.

    >Starzejesz się ;P

    Prawdopodobnie tak.
    Jak patrze na wnetrze nowego samochodu i widze cycki po wtryskarce na
    plastikowych elementach to trudno mowic o uznaniu dla dzisiejszych tredow.
    Rdzewiejace mercedesy wygladaja tylko coraz gorzej. A mi sie wydaje, ze
    coraz latwiej wcisnac kazdy shit bez jakich kolwiek watpliwosci. Wystarczy
    stary telefon w nowej obudowie i jes git. Jak mam tak bezkrytycznie wszystko
    przyjmowac to wole juz sie starzec.

    Pozdro.. TK