    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zadziwiajace nowe metody budowania.
    Date: Thu, 12 May 2011 23:31:26 +0200
    <iq6pnn$e0j$1@news.onet.pl> <iq6var$5v1$1@news.onet.pl>
    <iq708a$9r2$1@news.onet.pl> <iq716t$dtj$1@news.onet.pl>
    <iq7273$h8t$1@news.onet.pl> <g...@k...swps.edu.pl>
    <4dc82b1a$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <iq9mc4$85q$1@inews.gazeta.pl> <iq9oeh$us5$1@news.onet.pl>
    <iq9qlt$js8$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net> <iqc6aa$v5$1@news.onet.pl>
    <18idvd7109xm8$.rjjyg5zdrpq9$.dlg@40tude.net> <iqeh5r$huf$1@news.onet.pl>
    <lbsg5oipm5lj.r3nf7rkv1hyi$.dlg@40tude.net> <iqf0ue$hea$1@news.onet.pl>
    <1s14cpvckl1r$.vbyzrms2rgqk$.dlg@40tude.net> <iqha5q$vq3$1@news.onet.pl>
    <1...@4...net>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:1fohprdan0zu1.1ouwhy4xyv0gy.dlg@40tude.net...

    > Miejscami jest (pasy pianki), miejscami nie ma. Pustaki ułożone są na
    > zakładkę, która dodatkowo zmniejsza prześwit.

    Jak dobrze zrozumialem z filmu, piane uklada sie "walkami" o srednicy 3cm z
    obu stron. 44-6=38cm pustego miejsca bez zaprawy z dziurami.

    > Oczywiście, ale ewentualna warstwa cienkich pustaków zostanie
    > prawdopodobnie całkowicie zatkana pianką.

    Pozostaja szczeliny miedzy ociepleniem a pustakiem i betonem. Ten element
    ocieplalem sam i wiem, ze nie da sie tego idealnie zrobic bez jakichkolwiek
    szczelin.

    > Za to jedyna IMO możliwość zaistnienia takiego zjawiska (w połączeniu z
    > elektrykiem matołem).

    Chocby posty na grupie mowia inaczej.

    > Dobrze wiemy jak to jest ze szczelnym układaniem. Szczególnie dobrze to
    > ilustrują kolejne posty typu "mam źle ocieplone poddasze, ratunku!" :)

    Zakladasz wylacznie cos tam zle zrobione. Na tym etapie brak mi argumentow.

    > Ma problem z jednym gniazdkiem. Ewidentnie spieprzone w tym miejscu,
    > zwłaszcza, że nie wie, ile ma jeszcze miejsca za puszką. Gdyby to była ta
    > mityczna konwekcja, to miałby problem wszędzie.

    Tu autor sie wypowie. Nadal nie wiem skad ma wiac jak nie ma peszli i dziura
    nie jest na wylot.
    Chyba EOT.

    Pozdro.. TK