  • Data: 2011-08-29 00:07:34
    Temat: Re: Zagrzybiona pralka
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Przesmiewca" q...@4...com

    > Bzdura na resorach. Od razu widac, ze nigdy nie probowales
    > wytepic ani szczurow ani plesni, bo "po czym pobieżnie wymyłem
    > sufit" nie mozna nazwac powaznym podejsciem do problemu.

    Nie jest mi przykro z tego powodu, że jakaś profesjonalna
    firma nie zarobiła (i nie przekazała części zysku do Kościoła)
    na odgrzybianiu mego mieszkania. :) A że ci, którym odebrałem
    chleb powszedni ;) będą mnie teraz kąsali, to wiedziałem już
    wtedy, gdy zacząłem odgrzybianie. :)

    Do zdrowych na umyśle:

    Pleśni nie można zlikwidować. Podobnie jest z bakteriami.
    Można natomiast pozbyć się znaczącej części pleśni. I to
    mi wystarczy. Pozostaną zarodniki (zawsze -- nie może być
    inaczej) i przetrwalniki oraz ukryte grzybnie, ale będzie
    tego tak mało, że będzie można z tym żyć. :)

    Szczury można wytępić.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'