  • Data: 2012-08-27 14:22:36
    Temat: Re: Zakup działki - podanie niższej wartości
    Od: Ariusz <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-27 11:06, Andrzej Lawa pisze:
    [ciach]

    > Przykład z życia: kupiłem samochód za 3 tysiące, który wg. eurotaxu
    > "powinien" kosztować około 5 tysięcy. Ale jak fiskus zaczął zadawać
    > głupie pytania przy składaniu deklaracji, to udzieliłem im wyczerpującej
    > odpowiedzi zawierającej listę rzeczy "do zrobienia" oraz wad
    > estetycznych w tym konkretnym samochodzie i czym prędzej przyklepali
    > faktycznie zapłaconą kwotę.

    A mi dowód rejestracyjny zabrali i kazali zrobić badania czy samochód
    nadaje się do jazy :). Było to paręnaście lat temu i nie wyjaśnienia, a
    w umowie kupna sprzedaży spisaliśmy wszystko co było do zrobienia. A że
    pojawił się tam wpis, że szyba jest pęknięta i opony zupełnie łyse to
    niestety musiałem zrobić badania... Ale niszą cenę zaakceptowali.

    Ariusz