eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZalewanie betonu pod ogrodzenie - opłaca się w betoniarce?Re: Zalewanie betonu pod ogrodzenie - opłaca się w betoniarce?
  • Data: 2011-06-15 13:38:15
    Temat: Re: Zalewanie betonu pod ogrodzenie - opłaca się w betoniarce?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Cze, 15:14, "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote:

    > Rok temu robiłem 22 m fundamentu pod ogrodzenie 0,25 cm * 22 m * 1 m co
    > daje około 35 betoniarek.
    > Start był w sobotę o 8.00 - koniec w tą samą sobotę około 18.00 - robiłem
    > sam.

    Potwierdzam - sam z mala pomoca mojej zonki machnalem ok 4m3 betonu w
    jedno popoludnie.
    Kolega jednak potrzebuje 30m3 - samemu bym sie nie odwazyl :) Ja po
    tych 4m3 powiedzialem sobie - NIGDY WIECEJ - beton z betoniarni
    wyszedlby dokladnie tyle samo (cenowo), a roboty *od cholery* mniej :)
    Teraz mam zrobic lekki murek oporowy wysokosci ~50cm i prawdopodobnie
    wymuruje go z bloczka betonowego postawionego na sztorc (grubosc
    12cm), na betonowej zaprawie, osadzony na zageszczonej podbudowie (ok
    30cm kamienia) podjazdu. Chyba oleje wogole fundament, zrobie tylko
    drenaz z drugiej strony i finito - skoro kostka sie nie podnosi to i
    taki murek nie powinien :) Murek potem otynkuje albo obkleje
    klinkierem.
    pozdr.

    --
    Adam