    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zamknięcie wody na zimę
    Date: Wed, 18 Oct 2023 21:46:17 +0200
    <ugpbi5$1b3at$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    > Chuj tam, skopiuję z AI, bo możesz czasem GPT też nie ogarniać :D
    >
    > Woda zamarzając w wiadrze może powodować pękanie lub urywanie dna ze
    > względu na unikalne właściwości fizyczne tej substancji. Głównym
    > czynnikiem jest gęstość wody i jej zdolność do rozszerzania się podczas
    > zamarzania.
    >
    > Większość substancji kurczy się, gdy są schładzane i przechodzą w stan
    > stały. Jednak woda zachowuje się inaczej. Kiedy temperatura wody spada
    > do zera stopni Celsiusza, cząsteczki wody tworzą regularną strukturę
> [...]

    Jesteś techniczny, to chyba widzisz, że to co dostałeś od AI to nie ma
    nic wspólnego z tym o czym pisałem.
    Dlaczego dno w garze zrobiło się wypukłe?
    Ja już wiem, to Ci powiem, abyś nie umarł w niewiedzy.

    Warstwa lodu, która nie doszła do dna zwiększyła średnicę gara poniżej
    górnej krawędzi, co uniemożliwiło wysunięcie się lodowego korka ku górze.

    Robert