eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZapotrzebowanie na energię cieplną a zużycie energii (sprawność kotła) › Re: Zapotrzebowanie na energi? ciepln? a zu?ycie energii (sprawno?? kot?a)
  • Data: 2012-10-22 21:55:53
    Temat: Re: Zapotrzebowanie na energi? ciepln? a zu?ycie energii (sprawno?? kot?a)
    Od: "nowa_budowa.." <n...@m...mnie.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > niby mo?na, ale to obliczone zapotrzebowanie z projektu pewnie mozna sobie w
    > buty w?o?y?.

    Czemu twierdzisz że to co jest w dokumentacji (a w zasadzie odczytane ze
    świadectwa energetycznego) jest do bani?
    w sumie pytałem tylko czy tak wprost mogę przeliczyć?
    z odpowiedzi wnioskuję że tak?
    Zakładam że ktoś kto taki kwit robi wie jak to się liczy i za dużo się
    nie pomylił..

    > excel i jechane :-) U mnie wysz?o ze bufor powinien miec ok. 1000litr?w - w
    > kazdym razie spory baniaczek wyjdzie.

    a coś bliżej? jak to z grubsza (albo dokładnie) przeliczyć?

    Pozdrawiam..