eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego › Re: Zasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego
  • Data: 2014-06-17 21:51:58
    Temat: Re: Zasilanie boilera elektrycznego z ogniwa fotowoltanicznego
    Od: "Szczepan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał

    > Dla frajdy polecam ogródek ;)
    >
    > Też będziesz miał przetwarzanie energii słonecznej w energię dla siebie.
    > Niższe koszta, większe zyski.
    >
    > Truskawki są całkiem wdzięcznym obiektem hodowli :)

    Ogrodek tez mam ale uprawiam tam tylko kwiaty. Kwiaty ciesza wzrok przez
    caly rok a truskawki czy rzodkiewki to tylko przez dwa dni a potem to
    chwast. Takich rzodkiewek jak kupuje w sklepie nigdy nie udalo mi sie
    wychodowac, a pomidory jak przyszedl okres dojrzewania to dostawaly zarazy
    ziemniaczanej i wszystko bylo do wyrzucenia, a nawet te ktore przezyly mialy
    taki sam smak i konsystencje jak te z Tesco. Prawdziwych pomidorow nie mozna
    juz nigdzie kupic, sa tylko zmodyfikowane genetycznie, bez zadnego smaku
    zato dojrzewajace rownomiernie w calej objetosci.
    Kwiaty, szczegolnie wieloletnie i kwitnace dlugo i o roznych porach roku sa
    najwdzieczniejsze.

    --
    Szczepan