    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zastanów się zanim zainwestujesz w kocioł węglowy
    Date: Thu, 3 Oct 2013 11:14:46 +0200
    <l24usq$3gf$1@node1.news.atman.pl> <l2bb0j$e2h$1@node1.news.atman.pl>
    <l2bgqb$1lc$1@speranza.aioe.org>
    <5249fd0f$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2dlhv$t5m$1@speranza.aioe.org>
    <4...@g...com>
    <l2e6h6$ncn$1@node2.news.atman.pl>
    <524af500$0$2186$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2h1gs$hhf$1@node2.news.atman.pl>
    <524c287b$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2j62g$jjs$1@node2.news.atman.pl>
    <524d2300$0$21824$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jasne, jasne, gdybym dostawal po piec centow za kazdym razy gdy to slysze,
    > dzisiaj bylbym milionerem.

    ROTFL. Obracasz się w dziwnym towarzystwie, albo po prostu przesadzasz. Ja
    tylko raz usłyszałem taki tekst, a osób uczestniczących w szkoleniach znam
    tylko kilka.

    > Nikt sie nie nabiera, nikt. Oczywsice.

    Nie napisałem, że nikt się nie nabiera. Wystarczy popatrzeć na dane
    dotyczące sprzedaży bezpośredniej, by łatwo zobaczyć które grupy się łatwiej
    i częściej nabierają.

    Nie jest żadną tajemnica że im ktoś jest bardziej świadomy technik
    manipulacji tym trudniej go zmanipulować.

    A co do samych technik to niewiele się zmieniły od czasów "hipisowskich
    kwiatków" i "eksperymentu". No może poza tym, ze teraz jest łatwiej bo
    doszła jeszcze jedna zasada - ciemny lud chętniej uwierzy znanemu aktorowi
    niż anonimowemu specjaliście - ot po prostu współczesny "biały kołnierzyk"
    nie oznacza bycia dobrze ubranym a bycie znanym.

    Pozdrawiam
    Ergie