eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronieRe: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
  • Data: 2013-08-09 08:14:45
    Temat: Re: Zawór bezpieczeństwa na zimną wodę przed baniakiem - czy może pracować też po ciepłej stronie
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:39f486b8-9765-48bb-be90-08c4e5256de1@googlegrou
    ps.com...

    > Tobie się pierdoli bo się nie znasz. Jeśli jakiś zawór działa
    > samoczynnie po
    > spełnieniu warunku że są różne ciśnienia na wlocie i wylocie to jest
    > to zawór różnicowy.
    > Kurwa, inaczej nie da się tego określić. Trzeba być debilem żeby tego
    > nie pojąć.

    Trzeba być debilem kogutkiem, żeby twierdzić, iż zawory zwrotne działają
    tylko na różnicę ciśnień.
    A sprężyna to ch... ?

    > Jeśli w zaworze bezpieczeństwa do bojlera producent podaje ciśnienie
    > otwarcia
    > zaworu bezpieczeństwa i różnicę ciśnień przy której zawór zwrotny się
    > zamknie to
    > jest to połączenie zaworu bezpieczeństwa z jednokierunkowym
    > różnicowym.

    Według twojego debilnego rozumowania są to 2 zawory różnicowe.
    Przecież zawór bezpieczeństwa także reaguje po części na różnicę ciśnień
    pomiędzy ciśnieniem wody, a ciśnieniem atmosferycznym.
    Tyle, że twój maleńki, kurzy móżdżek (jakże adekwatna ksywka kogutek)
    nie jest w stanie zrozumieć, że zawory różnicowe to bardzo specyficzne
    zawory zwrotne, które zostały stworzone do ściśle określonych celów, a
    ich podstawowa cecha to brak sprężyny wspomagającej

    > Czy Ty do kurwy nędzy googla nie potrafisz obsługiwać że nie możesz
    > znaleźć opisu takiego zaworu do bojlera.

    Widać z tego, że nie potrafisz obsługiwać. Miałeś znaleźć i poczytać na
    temat zaworów różnicowych.

    > Więcej nie odpisze.

    Nie odpisuj, bo twote twierdzenia są tak kretyńskie, ze szkoda czasu na
    ich czytanie.

    > jak nie znajdziesz i nie potwierdzisz tego co napisałem to znaczy że
    > się nie myliłem opisując Twój stan umysłu.

    Tup nóżkami, krzycz i kłam. Być może jak będziesz to wystarczająco długo
    robił to twoje fantazje i kłamstwa staną się prawdą.

    Podsumujmy wszystkie debilne twierdzenia kogutka:
    1. W zaworkach zwrotnych, producent robi małe dziurki, żeby woda mogła
    się cofać do instalacji wodociągowej (przypomina mi to babcie moherowe,
    które siedziały w kioskach i dziurawiły prezerwatywy, zapewne kogutek
    jest owocem tego spisku moherowego)
    2. W zaworkach różnicowych (wg nazewnictwa kogutka) do bojlerów tak się
    dobiera sprężynkę, żeby zawór był otwarty jak jest niewielka różnica
    ciśnień (dla kogutka nieważne jest, że zawory różnicowe nie posiadają
    sprężynek)
    3. Wszystkie zaworki zwrotne oraz bezpieczeństwa to zaworki różnicowe.
    4. Instalator, który montuje przy bojlerze normalny zaworek zwrotny
    zamiast różnicowego to oszust, któremu należy obić ryja, a ten, który
    dodatkowo zamontuje naczynie przeponowe to zapewne bandyta i morderca.
    5. Kogutek jest "najmondżejszy" na świecie i nie ma sobie równych. Każdy
    ma udowadniać, że kogutek ma rację.