  • Data: 2014-10-21 23:51:45
    Temat: Re: Zawory sterowane elektrycznie
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Daj regulatory z autotransformatorem
    > http://www.systerm.pl/4952,s1_regulator-predkosci-ob
    rotowej-do-volcano-vr-euroheat-vts.html

    > Posiadają 5 pozycji regulacji. Pozycje 1 i 2 wentylatora prawie w ogóle
    > nie słychać. Przy pozycji 3 wentylator daje niewielki hałas. Dopiero 4 i
    > 5 hałasuje.

    To bardzo dobra wiadomość. Jutro zapodam zamówienie na sztukę i
    zobaczymy. A może mają wydajniejsze prądowo, wystarczył by może jeden,
    dwa, a nie 6.

    > Te regulatory z autotransformatorami nie brzęczą. Brzęczą tylko
    > regulatory fazowe, a takimi samoróbami możesz uszkodzić silniki.

    Eee... nie, to dobra samoróbka była :) Zresztą wentylatory wyciągowe tak
    steruję od kilku lat z powodzeniem.

    > Natomiast sterowanie nagrzewnicami, polecam zestaw bezprzewodowy
    > sterownik pokojowy Auraton 2025
    (ciach)

    Przemyślę co mi napisałeś odnośnie sterowania.
    Pierwotne miałem zamiar pisać wszystko samemu odnośnie hali i nagrzewnic
    (nawet lubię), ale może faktycznie bezprzewodowość układu jest tutaj
    zaletą godną wykorzystania.
    Podłogówka, kurcze, a już myślałem że mam rozwiązanie. No nic, na razie
    kupiłem jeden regulator, zrobię może próbę i zobaczymy jak to jest.
    Rejestrator temperatury mam, więc nie będzie problemu ze zdjęciem ch-ki.

    THX na ten moment.
    Jeżeli pozwolisz, zróbmy przerwę aż zrozumiem działanie urządzeń, o
    których pisałeś.

    Miłego.
    Irek.N.