    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Date: Wed, 9 Oct 2013 18:37:19 +0000 (UTC)

    Dnia pięknego Wed, 09 Oct 2013 11:34:20 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

    > A to dziwne bo u nas na rynku i deptaku pełno handlarzy grzybami. A gdy
    > komornik wystawi to jako "słoik z nieokresloną zawartością" A tak
    > poważnie: na prawdę nie wolno mi sprzedać nikomu słoika dżemu?

    Atesty uprawniające do legalnego handlu grzybami może wydać jedynie osoba
    posiadająca uprawnienia klasyfikatora grzybów albo grzyboznawcy.
    ,,Klasyfikator wydaje atesty jedynie na grzyby świeże, natomiast
    grzyboznawca również na grzyby suszone. Ewidencję osób, które uzyskały
    uprawnienia klasyfikatora grzybów, prowadzą i przechowują stacje
    sanitarno-epidemiologiczne, w których uprawnienia te zostały nadane, a
    ewidencję osób, które uzyskały uprawnienie grzyboznawcy - Wojewódzka
    Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
    http://www.pit.pl/0110_handel_grzybami_bez_podatku_a
    le_nielegalny_8731.php

    --