  • Data: 2013-10-10 07:41:46
    Temat: Re: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 października 2013 00:08:02 UTC+2 użytkownik HANA napisał:
    > Kris doczytaj
    Nie chce mi się czytac. Pisałem ogólnie.
    Zreszta znając życie pismak napisał że te dżemy to było jedyne pożywienie ciężko
    chorej emerytki lub biednego dziecka itp

    > nie jej dlug tylko jej meza
    > i maja rozdzielnosc majatkowa
    > wiem ze niektorzy tez kombinuja ale tu chyba ktos przesadzil
    Może i przesadzili
    Nuie znamy drugiej strony medalu.
    A z tym męzem i z rozdzielnością to może być tak jak z człowiekiem co odemnie
    mieszkanie wynajmuje. Alimentów na trójkę dzieci z poprzedniego związku wisi juz na
    ponad 25tys.
    Od kilku lat z inna kobietą wynajmuje odemnie mieszkanie i oficjalnie jest goły. Ze
    mną sie rozlicza co do grosza ale jak komornik zapuka to samochód zapisany na jego
    obecną partnerke, telewizor również jej a on biedny szuka pracy itp.
    Gość pracuje na czarno, ma fach w rękach i zarabia całkiem sporo, żyją na przyzwoitym
    poziomie a komornikowi rzuca coś koło 100zł miesięcznie- tylko po to aby go nie
    posadzili.
    Z drugiej strony jego była żona i trójka jak by pismak napisał głodnych, biednych
    dzieci.