  • Data: 2013-10-10 08:48:09
    Temat: Re: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 października 2013 07:41:46 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Nie chce mi się czytac. Pisałem ogólnie.
    >
    > Zreszta znając życie pismak napisał że te dżemy to było jedyne pożywienie ciężko
    chorej emerytki lub biednego dziecka itp

    Dokladnie. Przeczytaj/cie ten artykul:

    http://www.nowiny.pl/patrol/94157-pies-pogryzl-ludzi
    -komornika-wlascicielka-skazana-pies-uspiony.html

    Jak wrazenia po przeczytaniu? Ja sie oburzylem na komornikow, ze weszli
    na posesje bez zgody wlasciciela, ze prywatnosc w tym kraju nie istnieje
    i takie tam.

    Prawda jednak byla zupelnie inna - furtka byla uchylona, w srodku stalo
    auto z kartka z ogloszeniem o jego sprzedazy (co moglo sugerowac w polaczeniu
    z uchylona furtka ze mozna wchodzic ogladac). Komornik najpierw zadzwonil
    domofonem, jak nikt nie otwieral - wszedl do srodka i chcial wypisac
    wezwanie i wsunac w/pod drzwi. Psa nie bylo na podworku. Babka wszystko
    obserwowala z domu i jak zobaczyla ze komornik z pomocnikiem wszedl na plac
    - z premedytacja otworzyla drzwi, wypuscila psa, zamknela drzwi i udawala
    ze pies tam sobie biegal. Czyli ewidentna wina babki, a nie komornika jak
    sugeruja pismaki...

    Kolejny dowod na to ze nie ma co wierzyc naszym wspanialym "dziennikarzom" bo
    zawsze jest druga strona, ktorej zeznania moga przedstawic sytuacje w zupelnie
    innym swietle :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.