  • Data: 2012-03-07 12:52:32
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zyjac z zona we wspolnym domu potrzebujesz takich rzeczy?
    > Po co Ci Ona skoro musisz kryc sie z wlasnym zyciem? :-)

    Wiesz co, ja nie wierze że on tak na powaznie to pisze. Chyba raczej
    prowokuje.
    Nikt normalny by czegoś takiego nie robił we własnym domu.

    Nie wiesz kiedy o 6 rano wpadną Ci do domu :) hehe
    lepiej dmuchać na zimne ;)

    Myslisz, ze zyjesz w kraju prawa? to się mylisz
    niejednego zamykali za niewinnosc, nasze Państwo to kraj biurokratów, gdzie
    mogą Ciebie wykończyć albo i zrobić
    z Ciebie bogacza.
    Za brak dowodow mogą cię zamknac i zając Twoj majątek, poczytaj o Klusce,
    czy chocby ostatnio o głośnym przypadku ksiązkowym 'Proces' autorstwa Kafki,
    dokladnie jak w książce potraktowali młodego chłopaka, zamykając go bez
    dowodów.

    To nie są odosobnione przypadku, to sie dzieje na codzien, niedawno wyszedl
    na wolnosc w mojej okolicy człowiek, który spedzil ok 2 lata w kiciu, za
    niewinność, bo swiadek koronny kłamał, teraz sądzi się o odszkodowanie i
    moze dostanie 10k za 2 lata odsiadki.

    pozdrawiam