  • Data: 2012-03-08 07:55:08
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Plumpi napisał:
    > Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Sprzedałem dom, gdzie miałem trochę automatyki. Nowy nabywca,
    > mieszkający obok kolega był zdziwiony tym co zobaczył i jak to
    > funkcjonuje. Pomimo, że bywał w tym domu wielokrotnie nie wiedział o
    > tym, że w domu jest tyle automatyki, że mogę zdalnie otwierać i zamykać
    > drzwi oraz załączać i wyłączać alarm, że dokładnie wiem co się dzieje w
    > domu oraz kto i w którym miejscu przebywa, kto wchodzi i wychodzi, że
    > wszyscy sąsiedzi oraz przypadkowe typy byli tylko oszukiwani funkcją
> [...]

    Kilka lat dom niezamieszkały, nikt go nie chciał kupić dlaczego ? i
    utrzymywanie tego wszystkiego. Bogaty być musisz. Szczególnie rozbroiły
    mnie szczekające kilka lat psy i żadnego nigdy nie widać. Albo twoi
    sąsiedzi to debile i nie zauważyli, że masz niewidzialnych szczekaczy,
    albo nie chcieli ci robić przykrości.
    A co do automatyki, to robisz z tego takie wow jakby nie wiadomo co.
    Akurat mam z tym dużą styczność i systemy za kilkaset zł z prostymi
    funkcjami wcale nie są gorsze od tych za kilkadziesiąt tysiaków,
    realizują tylko trochę inne funkcje, a nie mają milionów zbędnych
    bajerów. Jeśli będę musiał zasterować przekaźnikiem od rolety nie muszę
    brać wypaśnego crestrona, czy cue którym będę zarządzał z Dubaju, tylko
    zobaczę czy w Elmesie nie ma czegoś podobnego. I tyle cała reszta to
    bełkot marketingowy, na który dajesz się nabierać, a co najgorsze chyba
    też starasz się wciskać go klientom.

    pozdrawiam
    rafał