  • Data: 2012-03-08 09:33:06
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie ciekawią te rozmowy przekazywane z domofonu na komórke kilkaset km
    dalej.
    Ciekawe jak gadał z listonoszem np że w domofonie go słychac a w domu go nie
    ma więc listu nie odbierze.
    Te bajery ładnie wyglądaja w opisach w praktyce o kant dupy je rozbić.

    Te bajery służyć mają domownikowi masz rację nie każdy jest stworzony do
    obsługi tego wszstkiego, to trzeba lubieć i nie bac się

    Znam osoby, które zainstalowaly alarmy i inne gadżety dla pokazu i nie
    korzystają z tego.

    W szczegolności z alarmów, boją się tego sprzętu.

    U mnie jak by cos poszło nie tak, zdiagnozowanie problemu nie stawnowi dla
    mnie zagadki
    wywołań fałszywych alarmów nie mamy.

    Wyjący alarm, jak narazie w przeciągu roku raz się przytrafił. jak wyszła
    żona na spacer z dzieckiem i zostawiła okna otwarte (przeciąg), ale zaraz
    jak tylko telefon zadzwonił zdalnie mogłem wyłączyć alarm, zobaczyc via
    kamerki co jest, trwało to naprawde bardzo krótko, telefon do zony czy
    faktycznie okna zostawiła otwarte i diagnoza zajęła moze 2min. z
    wyłączeniem.

    Ważne dla mnie było, aby moć zobaczyć, co było przyczyną jego wywołania.
    bez tego musiałbym dymac do domu albo olać sprawę.

    W moim przypadku korzystamy na codzień z większości automatyki ja i moja
    rodzina.

    PS mnie jeszcze nie okradli, ale kilka lat temu sąsiadka chciała siusiu,
    zeszła na partek i zaczęła krzyczec bo koles stał w kominiarce w salonie,
    ale tak szybko uciekł, ze sladu nie zostawił po sobie :)
    wszedł przez balkon i tak samo uciekł, dlatego to skłoniło mnie do
    zainstalowania porządnych drzwi balkonowych + całe zabezpiecznie.

    pozdrawiam
    AT