  • Data: 2012-03-08 08:07:51
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 marca 2012, 08:55:08 UTC+1 użytkownik rrr napisał:
    > Szczególnie rozbroiły mnie szczekające kilka lat psy i żadnego nigdy nie widać.
    Albo twoi sąsiedzi to debile i nie zauważyli, że masz niewidzialnych szczekaczy,
    albo nie chcieli ci robić przykrości.

    Mnie ciekawią te rozmowy przekazywane z domofonu na komórke kilkaset km dalej.
    Ciekawe jak gadał z listonoszem np że w domofonie go słychac a w domu go nie ma więc
    listu nie odbierze.
    Te bajery ładnie wyglądaja w opisach w praktyce o kant dupy je rozbić.