eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŻe podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie... › Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
  • Data: 2018-07-30 23:33:26
    Temat: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-30 o 21:24, Kris pisze:

    > I masło,ropa oraz gaz.
    > Zły wpływ na Europę/świat ten PIS ma

    Wszystko drożeje, bo ceny poszczególnych produktów i usług są od siebie
    zależne. Podatki nie biorą się znikąd jak to twierdzi pis. Oni uważają,
    że jak nałożą kolejne 5 podatków na przedsiębiorców to ci przedsiębiorcy
    wyciągną te pieniądze ze swojego worka i zapłacą pisowi. Tak czy siak
    każdy nowy podatek i każde podniesienie podatku odbija się na cenach
    usług i cenach produktów, a tym samym najbardziej obciąża najuboższych.
    Dając biednym 500+ jednocześnie zabierają im z obydwu kieszeni dużo
    więcej. Oczywiście na początku biedni tego nie odczują, bo zanim
    zareaguje rynek wzrostem cen to naiwni cieszą się, że dostali.