eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŻe podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie... › Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
  • Data: 2018-07-31 00:42:49
    Temat: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Inflacja czyli to co nazywasz podwyzkami cen wynosi teraz 1,8% rok do roku i jest
    nizsza niz przewidywana przez NBP. Zakladany wzrost pkb na ten rok min 3,8%.
    Pierdolic glupoty, jak z zuzyciem pradu przez maszynke do chleba, mozesz pijanym
    chlopm ze wsi na ktorej mieszkasz. Jak by byli trzezwi to by cie wysmiali.