eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŻe podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie... › Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
  • Data: 2018-07-31 21:28:37
    Temat: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Daj z internetu kilka przepisow na chleb w ktorym bierze sie prawie tyle samo wody
    co maki to moze przeliczy. Jeszcze zostanie ci udowodnic ze cala odparowuje. Chwilowo
    lzesz jak stara indianka. Spokojnie mogles napisac ze trzeba brac dwa litry wody na
    kilogram maki, nikt ci nie zabroni. Jak dwa malo zeby dopasowac do twoich rojen to
    trzy litry wody na pol kilograma maki. Z kazdym postem tracisz wiarygodnosc, jak
    widze nie tylko u mnie.

    Google ci zablokowali? Nie dziwię się skoro takie głupoty wypisujesz to
    cię blokują. Poza tym z debilami dyskutować to strata czasu. Każdy kto
    przeczyta te wypowiedzi szybko zweryfikuje, że jesteś kłamcą i manipulantem.