eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŻe podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie... › Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
  • Data: 2018-08-01 23:24:44
    Temat: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sadze Kris ze uzytkownik nie wyrazi skruchy ale ze napisze ze jestes glupi.

    Póki co to poza obelgami z waszej strony i twierdzeń, że się nie znam to
    niczego konkretnego nie napisaliście. Żadnego potwierdzenia słuszności
    waszych poglądów. Ja w odróżnieniu od was pokazałem, że kłamiecie i
    udowodniłem to.

    Za co niby miałbym przepraszać?

    Udowodnijcie, że na 1kg bochenek chleba używa się mniej jak 700-800ml wody.

    Udowodnijcie, że chleb piecze się w temperaturze niższej niż 200'C.

    Udowodnijcie, że na upieczenie bochenka chleba o masie 1kg zużywa się
    energię elektryczną za 17gr.

    A już kogutek twoje twierdzenia, że 200'C to jest 20 atmosfer świadczy o
    ogromnych twoich brakach w wiedzy z zakresu szkoły podstawowej. Jeszcze
    sam żeś nie przeprosił za pierdolnięcie tej głupoty. Zanim kolejny raz
    zwrócisz żądania przeprosin wobec mnie to najpierw sam przeproś za swoją
    głupotę.