  • Data: 2009-07-25 09:13:40
    Temat: Re: Żelazko parowe. Opinie
    Od: "tama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h4de1l$6rn$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > jak to jedną ręką?
    > A druga co robi?
    > Jacek
    Druga ewakuuje się przed groźnymi podmuchami pary. :)

    Mam już drugie takie żelazko (tefal) obydwa kupowałam na Allegro jako
    sprzet używany sprowadzony z Niemiec, więc stosunkowo tanio.
    Nie wyobrażm sobie już innego żelazka. Pierwsze wytrzumało 6 lat, a obecne
    ma 3 lata.Mozna tym wyprasować to ,co zwykłym żelazkiem jest niemożliwe- np
    pomięty lniany obrus. No i nie przypala, nie ma zadnego osadu na stopce-
    pewnie z powodu strumienia pary.