  • Data: 2009-07-26 15:50:42
    Temat: Re: Żelazko parowe. Opinie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "marrgol" h4cthc$gq4$...@a...news.neostrada.pl

    > Po trzech latach używania mogę polecić Philipsa Azur Precise GC 4330
    > (http://www.ceneo.pl/104146) za niecałe 400 zł - dla mnie 850 za żelazko
    > to lekka przesada. ;-)

    Ja mam Philipsa GC4425 i cieszę się. Poprzednie też było Philipsa.
    Oddałem sprawne po kilkunastu (chyba 16) latach intensywnego używania.
    (gdy jestem w mieszkaniu, rzadko żelazko jest wyłączone -- zawsze trzeba
    coś prasować) Właśnie dziś zaliczyło moje żelazko pierwszy pad -- z deski
    (postawiłem nieco za daleko -- tam, gdzie już deski nie było) na drewnianą
    podłogę. Na podłodze jest śliczny ślad po dziobku żelazka, :) a w żelazku
    otworzyła się klapka przykrywająca otwór poprzez który wlewana jest
    woda -- zauważyłem to, gdy (po raz chyba 10 dzisiaj) wlewałem wodę. :)

    Nie rzucam żelazkami z natury, ale zawsze może przytrafić się coś takiego,
    jak mnie dzisiaj -- postawienie ciuteńke za daleko. :) I ja lubię te żlezaka
    za to, że nie psują się po takim upadku ani odrobinkę. :) Po prostu trzeba
    postawić z powrotem na deskę i ósz. :)

    Dobrze, jeśli żelazko wyłącza się samoczynnie po kilku minutach.
    (nazywa się to AutoOff lub strażak, lub jakoś podobnie i jest
    przydatne) Niektóre żelazka Philipsa mają ,,parę jonową'' -- nie
    wiem, co to jest, ale ponoć jest super. No i wstawki, podstawki,
    przekładki itp. bzdury są niepotrzebne -- nie warto kupować
    modeli z tym czymś. :)

    Wodę leję filtrowaną przegotowaną, ale i tak żelazko pokrywa się rdzawym
    nalotem, który co jakiś czas czyszczę NA ZIMNO octem. Wlanie octu do
    żelazka gorącego może skończyć się popękaniem stopki. :)

    Za 850 złotych można kupić 2 dobre żelazka i kilkanaście koszul. :)

    Żelazka mają przewody różnej długości -- zbyt krótki przewód jest zły.

    -=-

    Pytający chyba ma inne żelazko na uwadze niż Ty.

    --
    .`'.-. ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'