  • Data: 2023-08-14 16:13:55
    Temat: Re: Zenek będzie głosował na PiS
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy 15 groszach za przesył amortyzacja akumulatorow 4-5 lat przy moim nieduzym
    zuzyciu pradu. Trwałość akumulatorow producent okreslili przy moim sposobie
    użytkowania na 20 lat. I ma w nich zostać po tych latach 80% pojemności.

    Fajna brednia. Zróbmy tak. Twoje akumulatorki mają JEDEN cykl na dobę.
    Ich pojemność to 1kW co daje zysk 15gr za dobę.

    15gr x 365 dni to 5475gr czyli 54zł na rok

    Trzeba jednak policzyć rozładowanie do 50% czyli połowę, żeby 20 lat
    przetrwały ale niech stracę, policzę wyładowanie 100%

    20 lat x 54 zł = 1080zł a na akumulatory wydałeś 4tys, już Ci to liczyłem :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>