  • Data: 2020-04-18 10:54:54
    Temat: Re: Zenek - nieznany poeta z Bałut
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-17 o 21:54, Roman Tyczka pisze:

    > Nie nowa tylko zmęczona tymi pomyjami, wiecznym hejtem, totalną pustką
    > argumentacji i merytoryki, płycizną inwektyw, biedą języka, deficytami
    > kultury i zwykłego prostactwa. Ileż można? I jeśli durny jest jeden to
    > czemu drugi za wszelką cenę stara się go w durnocie przegonić? Czemu każdy
    > gna za laurem największego kretyna? To jakaś nobilitacja być najpierwszym
    > idiotą internetu? Tego nie rozumiem i o to pytam.

    Przecież nikt nie zmusza "koleżanki" do czytania i do odpowiadania

    Ustawiasz ludzi do pionu, a co zrobiłeś aby ustawić zenusia, który
    praktycznie bierze udział w prawie każdym wątku. Zenisia, który uważa,
    że się zna na wszystkim i we wszystkim jest najlepszy, a wszyscy inni to
    idioci i debile?

    Zauważ, że zenusia nie da się ignorować, bo on potrafi prowadzić długie
    monologi, kłamiąc i zmyślając. Ponadto większość jego porad jest
    szkodliwa. Nie dość, że narażają ludzi na skutki prawne oraz finansowe
    to jeszcze zagrażają zdrowiu i życiu. Nikomu nie wolno mieć innego
    zdania, bo zenuś cię zwyzywa i opluje, a później będzie prześladował na
    wszystkich grupach powtarzając wymyślone historie o danym człowieku.

    Z zenusiem można walczyć tylko i wyłącznie jego metodami i chłopaki to
    właśnie robią. Jeżeli tego nie rozumiesz to chociaż bądź powściągliwy,
    bo póki co to kreujesz się na obrońcę zenusia.