  • Data: 2021-08-27 13:44:16
    Temat: Re: Zestaw do monitoringu
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 27 August 2021 at 13:17:39 UTC+2, Budzik wrote:
    > Co mozecie polecic w temacie zestawów do monitoringu oczywiście z
    > nagrywaniem.
    > Najlepiej coś bezobsługowego, minimum 4 kamery, najlepiej 6-8.
    >

    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    > liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu."
    > Winston Churchill
    mam przed sobą ofertę firmy Hikvision, kamera + kamera termowizyjna z funkcją
    detekcji i rozpoznawania twarzy ( że twarz jest twarz a nie że to twarz Kowalskiego)

    Cena 6000zł netto (sztuka)

    a do tego server, macierz dyskowa, dostęp LTE, IP, kompresja w kamerze

    Jak kiepska kamera to niczego nocą nie wykryje, nie zidentyfikuje i będzie tak jak na
    parkingu hipermarketu

    Parkujący obok, ręka wyrwał mi lusterko prawe za dnia, a na monitoringu nic nie
    widać, nikogo nie mozna zidentyfikować