  • Data: 2009-12-26 22:59:23
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: M <M...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Najgorsze jest w tym wszystkim to, że na podstawie takich pierdół, tak
    > błachostkowych błędów ludzie wyrabiają opinię całej branży.
    > Po prostu ludziom się we łbach przewraca i sami już nie wiedzą czego

    To wykonawcom się poprzewracało we łbach. Ilustruje to znakomicie twój
    post. Właściwie nawet nie muszę na niego odpowiadać, bo sam w sobie jest
    ciekawostką. :-)

    > chcą. Mierzą nierówności ścian przy pomocy długich łat i wsadzanych pod
    > te łaty kartek papieru. Bo murarz na którejś warstwie uzyskał 2 cm
    > różnicy pomiędzy dwoma przeciwległymi ścianami i dlatego każą mu

    Jeśli ma nierówności 2cm na dwóch przeciwległych ścianach i da się
    włożyć kable i otynkować, to nie ma problemu. Jeśli ściany są tak
    nierówne, że tynkarz musi nałożyć grubszą warstwę tynku, by to wyrównać,
    to murarz nie musi rozbierać ścian - wystarczy, że zapłaci za materiał,
    którego trzeba było użyć (z jego winy) więcej oraz ewentualne dodatkowe
    wynagrodzenie dla tynkarza. A dla tynków w odpowiednich kategoriach są
    normy więc wiadomo, jak mają być równe.

    M.